liifeasjohanna

Alla inlägg den 21 april 2012

Av johanna - 21 april 2012 23:01

yepp, ska sova snart, ska upp tidigt och iväg på tävling med Elvis, ska bli sjukt kul iaf! :D

men ah, lovade typ att blogga igen, så här är det väääldigt intressanta inlägget..

men tänkte tipsa på två sjuuuukt bra låtar, im in love! haha.

men ni får sova gott ,ahahah


Drive By - Train


Where Have You Been - Rihanna



BIO

Av johanna - 21 april 2012 16:45

hejhej, bloggade inte igår pga att direkt efter skolan så drog jag, matilda och martina till stan, vi gick på bio, American Pie the Reunion, den va jätte bra! Men först fick vi typ vänta 3 timmar i stan, så då gick i och provade lite kläder, jag köpte födelsedags present till syster som fyllde år för några dagar sen, osv.

sen drog vi hem till matilda, oså sov vi där, haha. sen såg vi på Titanic.. OMG, har aaldrig gråtit så mycket till en film, så sjuuukt bra är den! såå hemskt :( haha, kan inte sluta tänka på filmen nu heller, men ångrar inte att jag såg den! fast har sett den innan men för typ två år sen så kom inte ihåg nåt.. men åh, sjukt bra film asså!

sen så hämtade mamma mig vid tre idag, så åkte vi o handla och nu sitter jag här.. hah..

men ah, bloggar säkert mer ikväll, men ni får ha en bra lördag!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Shaa, alla söta personer som läser detta!
Jag är en tjej på 13 år, alltså är jag född 98.
Jag är en glad tjej som älskar att fota, jag bloggar om mina intressen och sånt som jag tycker är intressant, min vardag osv..
Följ, kommentera, sprid !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards