liifeasjohanna

Alla inlägg den 2 april 2012

Av johanna - 2 april 2012 21:10

min dag har varit okeeej, palla nt berätta om allt, men har typ mest varit ute i skogen med vovven, <3  låter säket sjukt tråkigt, men är såå mysigt typ!

sen har ja typ skadat fingret, va typ as svullet innan, men de är lite bättre iaf, haha kul det första man gör på lovet är att skada sig, men vill inte att det ska låta som om ja tycker synd om mig sj elr nåt, flr det låter så sjukt fult...xd


men just nu sitter ja ba och chiiiiiiillllaaar med hög musik, är ensam hemma med vovvsi, men mami kommer typ hem snart, så ska vi se på film och myysa! misstolka inte ;)) hahahahahaha xdd


men ah, har inte gjort såå mke idag egentligen, och har inget speciellt att skriva om, men ni får hare bra allihopa!


 

aww, elvis när han va valp <3

 

elvis nu ;)

 

åh, ba jag som hatar folk som snackar skit och ljuger en rakt upp i ansiktet ? så sjukt låågt att göra såå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Shaa, alla söta personer som läser detta!
Jag är en tjej på 13 år, alltså är jag född 98.
Jag är en glad tjej som älskar att fota, jag bloggar om mina intressen och sånt som jag tycker är intressant, min vardag osv..
Följ, kommentera, sprid !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards