liifeasjohanna

Alla inlägg under februari 2012

Av johanna - 29 februari 2012 14:50

hejsaaan alla söta bloggläsare! eller nä..haha

men iaf är just nu snooki och vi ska typ dra in t stan en stund, och sen typ fixa en video ;D hhaha

men bloggar mer när jag är hemma elr nåt för vi ska typ dra närsom..


Av johanna - 28 februari 2012 16:30

sitter o lyssnar på musik and talk on skype, ska typ snart ätaaa. 

seeen efter de ska jag fixa lite grejer, som vanligt typ.....

har inte gjort ett skit idag nästan förutom att mormor kom hit och vi fikade och ba snackade...osv..

tagga skola imorgon...wiihoo elr? neeeeeeeeeeeeeeeeeee

fast detta lovet har varit grymt!


sen så fyller världens bästa lillasyster år idag! Grattis<3



väldigt intressant och "fult" inlägg, men skit i.


Av johanna - 27 februari 2012 20:15

världens sötaste mongo hund!

   

     



nu ska jag snaart typ dra och duscha och fixa lite grejer osv, sen ska säkert jag o mamma glo på nån skräck-film.. 

såå bye bye bloggen....xp

Av johanna - 26 februari 2012 19:30

hejsan blooggen....tyyp.

idag har jag bara städat och sen chiiillat med syrran fast hon drog hem för nån timme sen.. såå nu sitter jag och ba kollar runt lit på bloggar osv..har sjukt tråkigt, men funderar på att ändra desginen och så, jag tröttnar hur fort som helst på min blogg design, brukar egentligen ba ha samma header i en vecka, men palla fixa header såå ofta.. hahah xd

men aja, har absolut inget att blogga om, såååe byee byee

Av johanna - 25 februari 2012 17:00

Turn Up The Music - Chris Brown


Fight For You - Jason Derulo


Relax- Blake McGrath


Tonight (I'm Loving You) - Enrique Iglesias


Några låtar som jag har typ droooooogat sönder seriöst, men vissa är typ asgamla kanske, men finnsså många minnen i demma låtarna, även dem "nya" haha.


bye bye bloggeeeen, typ

Av johanna - 25 februari 2012 15:51

hejhej blogggeeeen, hah xd

men iaf, har precis kommit hem från stan med syster nu, hon piercade sig aldrig, men vi fikade och kollade runt lite i affärer hahah.  men jag blev sjukt nöjd med det jag köpte! 


ring, glitter 79:-

 

ring, glitter, 20:- (rea)


 

sminkborttagnings "lappar" H&M, typ 50:-




 

ögonskuggs palett, H&M typ 70:-

 

vit kajal, H&M, 30:-

 


köpte bara saker jag behövde typ, haha men intressant att se va ? ;) men vad gör man inte när man har sjukt tråkigt?

men iaf, just nu sitter ja med syrran och typ "dunkar" musik och sitter och fjollar oss, haha vi är sjukt normala....elr typ? fast nääääääääääääääää


men ikväll blire GIIRL-TIIME med systert, har SJUUUKT mke att snacka om och ska typ göra ansiktsmask och allt möjligt sånt tjejigt, ska blu sjukt mysigt (typ peddo? hahahahaha)

men jaoo, det var denna dagen änså länge, men hade gött ! PÖWS haha såååååååå seriös...


bjuder också på denna snygging bilden på mig och syster:

 


byeee byeee

Av johanna - 24 februari 2012 23:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av johanna - 24 februari 2012 22:45

hejhej bloggen! haha fast nää.

sitter just nu och kollar in ett bra ställe där syrran ska navelpierca sig imorgon, hahaha, men lovade att jag skulle följa med och filma, men får la se om hon ska göra det elr inte, men tror det iaf! såå, ska försöka hitta något ställe där det är hyffsat billigt men inte skabbigt, som tar emot drop in och som kan ta även fast man inte har "målsman" med sig även fast man inte är myndig., hahaha asså shit , typ höga krav? sen ska vi säkert snacka lite, eller kolla film, har inte träffats på typ 10000000 år? eller jo, men ändåå.

ska också kolla upp nåt snyggt smycke och kanske beställa det, finns typ aaas många som är sjukt fina! 

haha, jag ska cokså skaffa navel piercing, men fåt nt för mamma än, hon tkr typ jag är för ung, men ska typ tjata sönder för vill verkligen ha de! haha

men aja, har inte något intressant att logga om bitcheees, haha nemen, byebye



japp, bjuder på en cepeee fin, överredigerad bild typ ? 

 




Presentation


Shaa, alla söta personer som läser detta!
Jag är en tjej på 13 år, alltså är jag född 98.
Jag är en glad tjej som älskar att fota, jag bloggar om mina intressen och sånt som jag tycker är intressant, min vardag osv..
Följ, kommentera, sprid !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards