liifeasjohanna

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

@ moster

Av johanna - 24 april 2012 22:12

japp japp, är hos moster ochska sova här idag ! :D

efter skolan så hämtade hon mig, sen köpte vi sallad och åt vid östra stranden , haha, sen åkte vii och kollade runt i en affär, sen drog vi och hämtade upp en tjej som skulle test köra en sån, raggarbil typ, så åkte vi runt i den och sen typ åkte vi inom  ett ställe och åt glass, jäätte mysig dag! sen åkte vi och köpte popcorn och åt det, haha som kvällsmat.. intressant va ? ;) men iaf, dagen har varit grymt mysig och rolig!

har bestämt mig för att börja träna, för där jag bor så finns det en lokal med gym, så jag ska börja äa nyttigare osv, är typ godis beroende, HAHAHAHA. så drf ska ja börja röra på mig mer, så igår drog jag ut dit och sprang, men smart som man är så glömmer man stretcha (stavning?) så jag har vääärldens träningsvärk... men men, inte så intressant egentligen att läsa om, men har inte så mycket att skriva om så ah....xdd


men nu ska jag gå och göra mig iordning sen sooovaaa (a) gonatt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 25 april 2012 16:37

inte så mycket att skriva egentligen, min dag har väl varit okej, har bara varit sjuukt trött och träningsvärken blir typ ba värre, men men, ska ut och träna idag igen, har hrt att det är jätte bra att träna när man har träningsverk, eller ah, vår id...

Av johanna - 23 april 2012 17:36


 10 frågor om dina vänner vem vet mest om dig? syster, vem är snyggast av dina vänner? haha, ja venne xdVem av dina vänner litar du på mest? matildaVem pratar du med om du är ledsen? jag pratar med syrran, elr nån kompis som ja verkligen litar på!V...

Av johanna - 21 april 2012 23:01

yepp, ska sova snart, ska upp tidigt och iväg på tävling med Elvis, ska bli sjukt kul iaf! :D men ah, lovade typ att blogga igen, så här är det väääldigt intressanta inlägget.. men tänkte tipsa på två sjuuuukt bra låtar, im in love! haha. men n...

BIO

Av johanna - 21 april 2012 16:45

hejhej, bloggade inte igår pga att direkt efter skolan så drog jag, matilda och martina till stan, vi gick på bio, American Pie the Reunion, den va jätte bra! Men först fick vi typ vänta 3 timmar i stan, så då gick i och provade lite kläder, jag köpt...

Av johanna - 19 april 2012 18:16

nepp, men lovar att blogga ikväll ,eller ah om nån timme elr så., ...

Presentation


Shaa, alla söta personer som läser detta!
Jag är en tjej på 13 år, alltså är jag född 98.
Jag är en glad tjej som älskar att fota, jag bloggar om mina intressen och sånt som jag tycker är intressant, min vardag osv..
Följ, kommentera, sprid !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards