liifeasjohanna

Alla inlägg den 11 april 2012

Av johanna - 11 april 2012 20:24

yeppyepp, som rubriken säger, i'm hoooome! kom egentligen hem igår men, kunde inte blogga igår, kommer till de sen! men ja har haft det sjuukt bra/kul hos paapppiii, och världens sötaste lilla papillon valp (stavning?) vill ba tillbaks till pappa där man inte behöver tänka ppå något problem, gaash, saknar dem redan, haha ;(

menmen, påsken firades hemma med go middag , påååskäägg och ba massa mys! sen hade lilsyrran gymnastik uppvisning så va vi och kollade på de, hahah så sööta dem va! sen har ja ba tagit de lungt där, som vanligt typ...men de va fett kul att få träffa alla igen, dröjer ju ett tag innan vi kan ses igen.. men men!


Igår hade jag en välbehövd tjej-kväll med syster, giirl-talk, film, osv. pallade inte blogga för de hände lite grejer och så hade vi ju detta så, ah, haha. men men, har typ gjort världens bästa planer inför sommarlovet, TAGGA TAGGA SOMMAREN 2012 JAO!


men men, nu kommer ja blogga som vanligt igen och ah, någon som vet när appen kommer? kommer bli sjukt mke lättare att blogga när den kommer! 


men nu ska ja dra, men ja bjuder på lite bilder sen helgen!


 

tommy, hur söt som helst!

aw, sötaste!  

   

sötaste <3 

   

såååå fkn sant!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Shaa, alla söta personer som läser detta!
Jag är en tjej på 13 år, alltså är jag född 98.
Jag är en glad tjej som älskar att fota, jag bloggar om mina intressen och sånt som jag tycker är intressant, min vardag osv..
Följ, kommentera, sprid !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards